Villa Bekema

KMN Kind&Co verzorgt opvang voor kinderen van 0 tot en met 12 jaar. De A. Bekemaschool en KMN Kind&Co hebben met elkaar samenwerkingsafspraken gemaakt, zodat de overgang tussen buitenschoolse opvang en school zo klein mogelijk is voor ouders, kinderen en medewerkers. Op de buitenschoolse opvang kunnen kinderen samen spelen, ontdekken en leren. Ieder kind is uniek en ontwikkelt zich op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo. Ouders kunnen hun aandacht op iets anders richten (werk, studie of andere activiteiten).

Naast een praktische reden om een kind naar de opvang te brengen zien, wij ook een grote meerwaarde voor het kind. Binnen de buitenschoolse opvang liggen er kansen voor een kind om hetgeen te leren waar het aan toe is. Om op ontdekking te gaan in een veilige en vertrouwde omgeving, om andere kinderen te leren kennen en te oefenen met sociale vaardigheden.

In schoolweken zullen de activiteiten uitdagend zijn en vrijblijvend; kinderen hebben er immers al een schooldag opzitten. In de vakantieweken is er ruimte om het aanbod aan activiteiten groter op te zetten. Er wordt dan gewerkt in thema’s (bijvoorbeeld de Moederdag) en er staan regelmatig uitstapjes op het programma.

Voor meer informatie kunt u klikken op de link: https://www.kmnkindenco.nl

Natuurlijk bent u ook altijd welkom om te komen kijken!

Naschoolse activiteiten

Voor de na-schoolse activiteiten werkt de school samen met basisschool De Grote Beer.

Coherente verzorgt voor beide scholen een breed pakket activiteiten voor na school. Zowel sport en bewegen als kunst en cultuur komen aan bod. Ook techniek en programmeercursussen worden verzorgd. In onze school vinden regelmatig kookcursussen plaats. In een schooljaar zijn er 3 blokken van ongeveer 10 weken. Kinderen kunnen dus in een schooljaar aan verschillende activiteiten deelnemen.